صمد بختیاری مسئول سامانه جامع هوشمند نظارت بهداشتی دامپزشکی در نشست خبری طرح تشدید کنترل و نظارت‌های بهداشتی و شرعی بر جایگاه‌های عرضه بهداشتی دام در روز عید قربان گفت: شهروندان می‌توانند از طریق این سامانه به چهار طریق مطالبات و شکایات خود را از محصولات دامی عرضه شده در سطح استان تهران اعلام کنند.

 بختیاری افزود: شهروندان از طریق چهار ماژول درگاه ورودی و یا زیرساخت شامل اینترنت، شبکه ملی اطلاعات، تلفن گویا و پیامک می‌توانند به این سامانه دسترسی پیدا کنند و اطلاعات مربوطه را از واحدهای مجاز تحت نظارت دامپزشکی با اسکن بارکد که بر روی درب این واحدها الصاق شده به این سامانه منتقل کنند.

او ادامه داد: شهروندان با تلفن گویای ۱۵۱۲ می‌توانند با رابط هوشمند خط کشوری تماس بگیرند و  مطالبات و گزارش‌های خود را در اختیار این اداره کل دامپزشکی قرار دهند و نتیجه آن را از طریق این سامانه مورد پیگیری قرار دهند.

بختیاری افزود: در این سامانه هوشمند، امکان ارسال عکس و فیلم به اداره کل دامپزشکی تهران نیز مهیا است.

او گفت: از ۲۰ اردیبهشت  تاکنون تعداد ۱۴۷ شکایت رسمی از سوی مردم استان تهران در این سامانه ثبت و رسیدگی شده است.

خبرنگار: آزاده محبی



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *