زیر کاپوت تمام نسخه های هاوال H۹ شاهد حضور یک پیشرانه ۲ لیتری توربو شارژ ۴ سیلندر با کد GW۴C۲۰B هستیم که توان آن به ۲۲۴ اسب بخار قدرت و ۳۸۵ نیوتن متر گشتاور می‌رسد. گیربکس هاوال اچ ۹ از نوع اتوماتیک ۸ سرعته ۸AT است که توان را با سیستم انتقال قدرت ۴WD راهی چرخ‌های جلو و عقب می‌کند و مهم‌تر از همه، در هاوال H۹ شاهد حضور دف لاک سنترال هم هستیم.

به گزارش «تابناک» به نقل از گجت‌نیوز، علاوه بر این موارد، سیستم تعلیق دو جناغی در محور جلو و صلب فنر حلقوی در محور عقب، از جذابیت‌های Haval H۹ است که درکنار زاویه ورود و خروج ۳۱ و ۲۶ درجه‌ای، نوید رانندگی قابل قبولی در آفرود را می‌دهند.

اندازه و ابعاد هاوال H۹  شامل ۵۰۷۰ میلی متر طول، ۱۹۷۶ میلی متر عرض و ۱۹۳۰ میلی متر ارتفاع در کنار ۲۸۵۰ میلی متر فاصله محوری می‌شود. طراحی باکسی شکل و جعبه‌ای در کنار جلو پنجره بزرگ، چراغ‌های گرد و رینگ‌های ۱۸ اینچی، یک چهره‌ی آفرودی و زمخت را برای هاوال H۹ بهمن موتور خلق کرده‌اند که به شدت با سلیقه مشتری همخوانی دارد.

داخل کابین و اتاق هاوال H۹ شاهد یک فضای بزرگ هستیم که به لطف صندلی‌های برقی با گرمکن و سردکن، سقف پاناروما و فضاهای مختلف برای قرار دادن وسایل، کاملا مناسب سفرهای شهری و حتی آفرود است. حضور مولتی مدیا و کلاستر دیجیتال با فرمت جدا از هم در کنار لیور بزرگ دنده و دکمه‌های فیزیکی پر کاربرد و دستگیره‌ی روی داشبورد هاوال اچ ۹، دقیقا همان آرایشی است که برای یک شاسی بلند آفرودی انتظار داریم.



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *