این مدل جدید با تغییراتی در طراحی داخلی همراه است. تصاویر اولیه از کابین نشان می‌دهند که کنسول مرکزی بازطراحی شده و جایگاه جا لیوانی‌ها تغییر یافته است. همچنین، رنگ‌های جدیدی برای داخل خودرو معرفی شده و سیستم صوتی یاما‌ها به همراه خدمات SiriusXM ۳۶۰L برای نخستین بار در خودرو‌های میتسوبیشی ارائه می‌شود.

به گزارش «تابناک»، ظاهر بیرونی میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۵ نیز تغییرات جزئی داشته که شامل طراحی مجدد جلوپنجره، واحد‌های نوری به‌روز شده و ترکیب رنگ‌های جدید بدنه می‌شود. سپر‌های خودرو نیز با طراحی جدید ارائه شده و کیفیت صندلی‌ها برای راحتی بیشتر بهبود یافته است.

افزون بر این، میتسوبیشی وعده داده که سیستم تعلیق به‌روز و لاستیک‌های جدید، تجربه رانندگی بهتری را برای مشتریان به همراه خواهد داشت.

یکی از مهم‌ترین تغییرات این مدل، ارتقای پیشرانه هیبریدی پلاگین است. این خودرو اکنون با یک باتری بزرگ‌تر ۲۲.۷ کیلووات‌ساعتی و یک مخزن سوخت بزرگ‌تر عرضه می‌شود که مجموعاً توان خودرو را به ۳۰۲ اسب بخار (۲۲۵ کیلووات) می‌رساند. همچنین، بهبود سیستم تعلیق و استفاده از لاستیک‌های جدید، تجربه سواری بهتر و پایداری بیشتر را برای راننده تضمین می‌کند.

نسخه هیبریدی پلاگین اوتلندر، با توجه به برنامه‌ریزی میتسوبیشی، تا مدل سال ۲۰۲۶ وارد بازار آمریکا نخواهد شد.

مدل پایه اوتلندر ۲۰۲۴ از ۲۸,۳۹۵ دلار آغاز می‌شود و همچنان پرفروش‌ترین مدل میتسوبیشی در آمریکا است. در سه‌ماهه سوم سال جاری، این شرکت موفق به فروش ۱۱,۱۳۸ دستگاه از این خودرو و همچنین ۲,۲۷۹ دستگاه نسخه هیبریدی پلاگین آن شده است.

میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۵ با تغییرات قابل‌توجه در طراحی داخلی و خارجی، ارتقای فناوری‌های کابین و سیستم هیبریدی پلاگین، گام بلندی برای جلب توجه بازار آمریکا برداشته است. این مدل نه‌تنها بر قابلیت‌های خودرویی تاکید دارد بلکه بهبود‌های رفاهی و عملکردی را نیز در اولویت قرار داده است. جزئیات بیشتر در اوایل سال آینده منتشر خواهد شد.

دو نمایشگر دیجیتال ۱۲.۳ اینچی، شارژر بی‌سیم ۱۵ وات، دوربین عقب در آینه میانی، امکان ارتباط بی‌سیم اپل کارپلی و اندروید اتو، دستیار صوتی و سقف پانوراما بازشو با ابعاد ۰.۹۲۸ در ۰.۷۰۲ میلی‌متر، به صورت استاندارد در اوتلندر PHEV مدل ۲۰۲۵ نصب شده است.

صندلی‌های عقب به نسبت ۴۰:۲۰:۴۰ از یکدیگر جدا شده است. با خم کردن کامل صندلی‌ها، گنجایش محفظه بار از ۴۹۵ لیتر به ۱۴۰۴ لیتر افزایش می‌یابد.

قوای حرکتی میتسوبیشی اوتلندر PHEV مدل ۲۰۲۵ از سامانه پلاگین-هیبرید شامل یک پیشرانه ۴ سیلندر و دو موتور برقی تامین می‌شود. موتور برقی روی محور جلو، ۱۱۴ اسب‌بخار قدرت و ۲۵۵ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این اعداد برای موتور عقب، ۱۳۳ اسب‌بخار و ۱۹۵ نیوتن‌متر اعلام شده است.

پیشرانه درون‌سوز با حجم دقیق ۲۳۶۰ سی‌سی و ۱۳۳ اسب‌بخار قدرت و ۲۰۳ نیوتن‌متر گشتاور مشابه مدل قبلی است، اما طراحی مسیر‌های جریان هوا و همچنین منیفولد سیستم اگزوز بازنگری شده تا مصرف سوخت کاهش و بازدهی افزایش یابد.

این سامانه با مجموع قدرت ۳۰۰ اسب‌بخار، مجموعه باتری ۲۲.۷ کیلووات ساعت و باک ۵۳ لیتری، برد حرکتی برقی و هیبرید به ترتیب ۸۵ و ۸۴۴ کیلومتر (برمبنای WLTP) را ارائه می‌کند. مصرف سوخت هیبرید و آلایندگی کربنی این خودرو هم به ترتیب ۰.۸ لیتر در صد کیلومتر و ۱۸ گرم بر کیلومتر اعلام شده است.

بنابر اعلام میتسوبیشی، بازدهی سامانه هیبرید اوتلندر PHEV مدل ۲۰۲۵ نسبت به نسل قبل، ۴۰ درصد افزایش یافته است. خودروساز ژاپنی همچنین از بهبود عملکرد سیستم خنک‌کننده و کاهش مصرف سوخت در این مدل خبر می‌دهد. وجود پمپ گرمایی هم به عملکرد مناسب مجموعه باتری حتی در زمستان، یاری می‌رساند.

میتسوبیشی اوتلندر PHEV مدل ۲۰۲۵ می‌تواند ظرف ۷.۹ ثانیه به سرعت صد کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.

راننده میتسوبیشی اوتلندر PHEV مدل ۲۰۲۵ می‌تواند یکی از سه حالت برقی، هیبرید سری یا هیبرید موازی را برای قوای حرکتی انتخاب کند.  

میتسوبیشی اوتلندر PHEV مدل ۲۰۲۵ را می‌توان از طریق اتصال با شارژر خانگی، Type 2 یا CHAdeMO شارژ کرد. البته این مورد آخری را کمتر می‌توان پیدا کرد.



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *